Termeni și Condiții
TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE ALE ACTIVITĂȚII COMERCIALE
Konica Minolta Business Solutions Romania srl
1. Obiect
Acești termeni și condiții generale ale activității comerciale (în continuare: Termeni și Condiții Generale) vor reglementa relațiile dintre compania comercială Konica Minolta Business Solutions Romania srl, cu sediul in Bucuresti, Str. Copilului nr. 18, parter, Sector 1, Cod postal 012178, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/1831/1991, CIF RO 2786070 (în continuare: Furnizor) ca o parte și, persoana juridica care achiziționează produsul (în continuare: Beneficiar) ca cealaltă parte de pe site-ul www.ecommerce.konicaminolta.ro.
Părțile contractante pot întocmi prevederi speciale, diferite de cele din Termeni și Condiții Generale, doar în scris. În cazul în care există discrepanțe între Termeni și Condiții Generale ale Contractului și prevederile sale speciale, prevederile speciale vor avea prioritate.
Pentru toate relațiile mutuale dintre Furnizor și Beneficiarcare care nu sunt reglementate în mod special de acești Termeni și Condiții Generale, se vor aplica în conformitate toate reglementările actuale ale legilor din Romania.
Pentru prezentul Contract se vor aplica reglementările în vigoare ale legislatiei din Romania și în cazul în care vreuna dintre Clauzele prezentului Contract este considerată nulă de către o curte competentă, atunci, orice modificare, anulare a secțiunilor sau chiar a întregii Clauze va permite ca partea principală a Contractului să rămână valabilă, iar prezentul contract va continua să fie valabil și după aplicarea în mod obiectiv, a excluderilor sau modificărilor, conform cerințelor care permit Contractului să rămână valabil.
2. Definirea termenilor
Beneficiar - se referă la persoana juridica inregistrata in Romania, care isi manifesta acordul de a contracta cu Furnizorul prin transmiterea de comenzi pentru achizitionarea in scop de revanzare a Produselor Furnizorului
Furnizor - se referă la Konica Minolta Business Solutions Romania srl.
Părțile Contractante - Beneficiarul și Furnizorul
Contractul de Parteneriat - se referă la contractul care definește cooperarea în vederea revanzarii Produselor Furnizorului
Produsele Furnizorului – pot fi echipamente de birou marca Konica Minolta/Develop comercializate pe piața din Romania - imprimante laser, echipamente multifunctionale, accesorii, consumabile și piese de schimb.
Forța majoră
Cu titlu de exemplu, fara a fi limitativ prevazute mai jos, cazurile de forta majora pot fi :
i. forța majoră, explozie, inundație, furtună, incendiu sau accident;
ii. război sau amenințare cu război, sabotaj, răscoale, războaie civile sau greve;
iii. legi, restricții, prevederi, interdicții sau măsuri de orice tip care sunt de competența statului, parlamentului sau autorităților locale;
iv. reglementări pentru import și export sau interdicție;
v. greve, întreruperi ale lucrului sau alte acțiuni de muncă sau dispute în activitatea comercială (fie că aceasta implică angajații Companiei fie o terță parte);
vi. dificultăți în achiziționarea de materii prime, forță de muncă, combustibili, piese de schimb sau aparate;
vii. întreruperile de curent sau defecțiunile aparatului.
În caz de forță majoră, intervalul convenit pentru execuție nu se va aplica pe întreaga durată a evenimentului de forță majoră ci pe durata consecințelor acesteia care împiedică îndeplinirea obligațiilor contractuale. Partea contractantă pentru care există forța majoră va lua toate măsurile pentru a rectifica sau reduce consecințele cazului de forță majoră, precum și micșorarea posibilelor daune pe care cealaltă Parte Contractantă le poate suporta din cauza evenimentului și va informa cealaltă Parte Contractantă despre caz.
3. Facturare, termeni și condiții de plată
Termenii și condițiile de plată pentru achiziția Produsului sunt definiți de Contractul de Parteneriat încheiat între Furnizor și Beneficiar. Beneficiarul va deconta factura integral, la data scadentă indicată pe factură. Dacă Beneficiarul întârzie plata unei facturi, furnizorul va fi îndreptățit să calculeze penalitati conform Contractului de Parteneriat
Toate prețurile se vor stabili în EURO fără TVA și vor fi calculate in LEI cu TVA conform reglementărilor în vigoare din Romania. Conversia in LEI se va face la cursul stabilit de BNR din data emiterii facturii.
4. Modificarea detaliilor și notificări
Beneficiarul va notifica Furnizorul în scris despre toate modificările aduse datelor de identificare ale persoanei juridice mentionate în Contract referitor la statut, identitate și adrese ale sediului social nu mai târziu de 7 (șapte) zile de la ziua în care a apărut modificarea .
Dacă Beneficiarul nu reușește să notifice Furnizorul despre o modificare adusă datelor de identificare ale Beneficiarului indicate în Contract în intervalul stipulat prin Termeni și Condiții Generale, Beneficiarul consimte ca livrările către acesta să fie acceptate prin livrarea la ultima adresă comunicată în scris de către Beneficiar.
5. Vânzări
Produsele care pot fi achiziționate, specificațiile și pretul produselor sunt enumerate de www.ecommerce.konicaminolta.ro iar Procedura de achiziție va fi executată conform ghidului de utilizare existent pe www.ecommerce.konicaminolta.ro.
6. Transport
Toate datele stabilite pentru transportul Produsului sunt estimative. Furnizorul nu va fi responsabil pentru nicio întârziere a transportului Produsului cauzată în orice mod posibil.
7. Risc
Riscul deteriorării sau pierderii Produsului va fi suportat de către Beneficiar din momentul semnării documentului care confirmă recepția produsului. Beneficiarul are obligatia sa examineze atent produsul livrat, la exterior (ambalajul echipamentului) si sa semnaleze orice neconcordanta (ex.urme de lovire) in procesul verbal de predare primire care insoteste livrarea si care este prezentat de transportator. In acest caz, daca se dovedeste la inspectarea produsului, ca produsul prezinta urme lovituri, Beneficiarul este indreptatit sa solicite inlocuirea produsului.
8. Proprietatea
Indiferent de transportul și transferul riscului pentru Produse sau orice altă prevedere a acestor Termeni și Condiții Generale, proprietatea Produselor va fi transferată la data receptionarii produsului.
9. Garanția
Pentru orice produs din gama Furnizorului, Beneficiarul își va exercita drepturile de garanție conform condițiilor din garanție stipulate in Certificatul de Garantie. Toate reclamațiile despre calitatea/viciile ascunse ale Produsului, trebuie să fie transmise Furnizorului la adresa de e-mail: reclamatii@konicaminolta.ro .
Dacă Beneficiarul nu reușește să notifice Furnizorul despre viciile ascunse conform celor de mai sus, Beneficiarul nu va fi îndreptățit la o returnare/remediere a produsului.
10. Date privind confidențialitatea
Părțile contractante vor păstra prezentul Contract și conținutul acestuia confidențiale și nu vor dezvălui, fără consimțământul prealabil în scris al celeilalte părți, persoanelor neautorizate sau unei terțe părți, informații despre sau în legătură cu prezentul contract.
În plus, părțile contractante, de comun acord consimt ca fiecare parte contractantă să păstreze sub forma de secret comercial și confidențiale toate detaliile și informațiile despre activitate, structuri interne sau alte subiecte legate de cealaltă parte contractantă, sau persoane angajate de aceeași parte, sau de partenerii lor de afaceri.
Fiecare parte contractantă, va aduce la cunoștință această obligație, tuturor angajaților sau altor persoane care participă la executarea prezentului Contract.
Obligația de a păstra secrete comerciale este permanentă și va rămâne în vigoare după expirarea prezentului Contract.
Partea contractantă direct implicată va fi responsabilă pentru încălcarea obligației de a păstra secretele comerciale și pentru divulgarea datelor confidențiale de către angajați sau terțe părți, care în baza oricărui temei legal participă la executarea prezentului Contract.
Încălcarea obligațiilor de mai sus de una dintre părțile contractante constituie un motiv întemeiat pentru rezilierea contractului de către cealaltă parte contractantă, împreună cu dreptul la despăgubire pentru daunele suportate.
Datele despre Beneficiar pot fi adunate, prelucrate, trimise sau altfel folosite pentru inițierea, conducerea, încheierea și susținerea Contractului încheiat cu Beneficiarul. Datele de contact ale Beneficiarului pot fi folosite și/sau prelucrate în scopuri promoționale fără consimțământul acestuia, sub prevederea că promoția în discuție implică un produs sau serviciu legat de produse și/sau servicii pe care Beneficiarul le-a achiziționat de la Furnizor. Persoana de contact pentru Beneficiar va avea dreptul să facă reclamație în legătură cu datele colectate și dacă Beneficiarul își exercită dreptul de a reclama acest lucru, atunci acesta trebuie să informeze Furnizorul despre această intenție în scris, însă, în astfel de cazuri, datele nu mai pot fi folosite în scopuri promoționale. Dacă Furnizorul are dreptul să acceseze sistemele de informații ale Beneficiarului, acest drept va fi exercitat doar în scopuri de mentenanță de către Furnizor.
11. Dreptul la confidențialitate
Datele de identificare ale Beneficiarului obținute prin cumpărarea on-line vor fi protejate și păstrate permanent. Datele de identificare ale Beneficiarului vor fi folosite doar în scopul încheierii și executării contractului și serviciilor care fac obiectul acestor termeni și condiții generale. Datele personale pot fi de asemenea folosite pentru informarea Beneficiarilor despre ofertele produsului și alte forme similare de comunicare. Toate datele despre Beneficiari vor fi păstrate și vor fi accesibile doar angajaților cu permis autorizat precum și celor care cer aceste date pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu. Beneficiarii au dreptul să ceară oricând, ca datele lor de identificare să fie completate, modificate sau anulate, precum și să refuze prelucrarea datelor de identificare în scopul contactării.